Kontakta oss
Nimble & co

Vi hjälper företag som vill stärka, utveckla och framtidssäkra sin digitala närvaro och därmed sin verksamhet. Vårt fokus är på företagets digitala närvaro, marknad och försäljning.

Hur kommer den digitala marknadsföringen förändras under 2023?

Hur kommer den digitala marknadsföringen förändras under 2023?

De större plattformarna är i blåsväder, i kombination med webb 3.0 som innebär ett decentraliserat internet. Framtiden ser osäker ut för hur landskapet för köpt marknadsföring kommer att se ut. Det här blogginlägget summerar vad du bör känna till, de eventuella riskerna och vad du kan utforska och kombinera i arbetet med marknadsföringen redan idag. 

Read More
Peter Hedström CMO Learnster

Skapa konkurrenskraft med en lärande organisation – en intervju med Peter Hedström från Learnster

arbetat att bygga starka varumärken och med digital marknadsföring i olika former. Peter har erfarenhet från flera olika perspektiv, både från kund, byråsidan och som egen konsult. Dessutom har han utbildat på Medieinstitutet och på Stockholm School of Business. Idag är Peter CMO på Learnster, en plats han hamnade på som resultat av sin förkärlek till entreprenörskapet.

Read More
Ett år med nätverksbyrån Nimble & co

Ett år med nätverksbyrån Nimble & co

ar och äventyr. Därmed vill jag tacka er.

Read More
malin_hogstrom_female_founders_club

Hitta möjligheter till att bredda företagets affär med Malin Höström från Female Founders Club

Malin har en lång bakgrund inom entreprenörskap och en mängd lärdomar att dela med sig utav från att ha drivit olika bolag sedan 2013. Malin är expert på att utveckla digitala bolag och varumärken.

Read More
GbgMediaDay2021

Gbg Media Day: en heldag med fokus på att fånga mottagarens uppmärksamhet, människa och AI

Efter flera års avsaknad av större event och konferenser var det äntligen dags för Gbg Media Day.  Bland föreläsarna från de stora plattformarna…

Read More
Marknadsför på rätt och relevant sätt i podcasts för att uppnå effekt

Marknadsför på rätt och relevant sätt i podcasts för att uppnå effekt

Podcast som medium har tagit fart även i Sverige under de senaste åren. Att marknadsföra ett varumärke, produkt eller tjänst via podcasts är…

Read More
Konkreta och inspirerande exempel på när tillämpning av AI skapat tillväxt

Konkreta och inspirerande exempel på när tillämpning av AI skapat tillväxt

Nuvarande AI teknologi kan boosta ett företags produktivitet med upp till 40% – Accenture 97% av mobilanvändare använder röstassistenter med AI – Creative…

Read More
Vad är en kundupplevelse?

Vad är en kundupplevelse?

Låt oss först ta ett steg tillbaka och definiera vad en kundupplevelse är. Kundupplevelsen är uppfattningen om ditt varumärke av dina kunder när…

Read More
när de perfekta förutsättningarna saknas

När de perfekta förutsättningarna saknas

Ibland hamnar man i situationer så man får acceptera de förutsättningarna som finns av olika anledningar.

Man står inför en utmaning att nå ett mål eller överkomma en utmaning men de perfekta förutsättningarna saknas.

Vad gör du då?

Read More

E-postmarknadsföringens renässans

Tredjepartskakans osäkra framtid gör att företag behöver utvärdera sitt sätt att marknadsföra och kommunicera på. Används e-post på rätt sätt i kombination med…

Read More